تازه ها
 2  آموزش کلارينت توسط يلدا احساني
 2  آموزش گروه کر کودکان
  آموزش ويلنسل توسط محمد غريبي
  موسسه فرهن***** هنري ني نوا
  آموزش خصوصي ويولن آکادميک (
  تدريس خصوصي موسيقي در منزل
  آموزش خصوصي کيبورد(ارگ)
  آموزش موسيقي ايراني
  آموزشگاه موسيقي محمد اسماعيلي
  شرکت FMC Production
  آهنگسازي، تنظيم آهنگ در مشهد (
  آموزش پيانو توسط ميلاد آذري
  آموزش آواز در آموزشگاه موسيقي
  آموزش *****تار کلاسيک 09125096653
  آموزش فلوت آموزش درامز گروه
  آموزش سنتور/09125096653
  آموزش تخصصي پيانو و کيبورد SAFARI
  تدريس دف و سه تار و تمبک
  آموزش خصوصي گيتار آکادميک ( پاپ،
  آموزشگاه موسيقي آزاده(بهترين
  آموزش سنتور 09125096653
  تدريس خصوصي موسيقي درمنزل
  اموزش ارگ به صورت خصوصي
  آموزش دف/09125096653
  آموزش دف و تنيک توسط شايان يزدي
  دعوت به عضويت در گروه کر شهر
  گروه کُرال يا گروه هم‌سرايان
  آموزش گيتار الکتريک توسط سينا
  آموزش کيبورد توسط سعيد خيرخواه
  آموزش *****تار جاز و پاپ توسط
  تدريس خصوصي ويولن و کمانچه -
  تدريس آواز سنتي توسط خانم مژگان
  آموزش گيتارفلامنکو/02122702823
  آموزش گيتار پيک استار
  خودهيپنوتيزم موفقيت
  آموزشگاه موسيقي محمد اسماعيلي
  آموزش پيانو توسط فرشاد بيات
  آموزش خوانندگي، آواز پاپ و تصنيف
  بيوگرافي استاد پيمان قديري
  تدريس خصوصي موسيقي,*****تار


گروهها
آموزش
کامپیوتر
املاک
خدمات
ارتباطات
صنعت
لوازم
خودرو
سیروسفر
بازار کار
هنري
فروشگاهها
خرید و فروش دست دوم



پشتیبانی آنلاین

تبلیغات متنی

دزدگیر فروشگاهی

  • خدمات مجالس
  • تگ امنیتی
  • آگهی رایگان

  • cache-error :: 216
    شرح آگهی
    آموزش آواز در آموزشگاه موسيقي پيمان
    آموزشگاه موسيقي پيمان
    www.peyman-music.com
    آموزش آواز در آموزشگاه موسيقي پيمان
    آموزش آواز در آموزشگاه موسيقي پيمان
    آواز ايجاد موسيقي به واسطه حنجره است که بخش موسيقي آوازي را در بر مي*****رد.
    نکته ي 1
    بر شيوه تقليدي گوشي يا ***** به ***** يي در فرا*****ري آواز نقدهايي شده که بي جا و بي استدلال هم نيست، اما به جاست به اين مطلب اشاره شود که تقليد از حس و حال و ذائقه ي هنري و رنگ صدا و سبک خواندن و خصوصيات معلمين يا به عبارتي همانند سازي هنري با اشخاص مي تواند جاي تامل و ايراد باشد زيرا هر گلي بايد رنگ و بو و شکل خود را بيابد و حفظ کند.
    لذا وقتي موضوع محوري در امر آموزش آواز، تمرين تکنيک و افزايش قدرت خوانند***** –که در همه ي سبک ها يکسان است- به ميان مي آيد، به ويژه که با نوت نگاري و تحليل علمي در مي آميزد، وضع فرق مي کند.
    در واقع بايد اين دو، يعني نغمه خواني و تکنيک خواندن را از يکديگر متمايز ساخت و هدف کتاب حاضر ارائه ي تمرين هاي تکنيکي جهت مستحکم ساختن زيربناهاي خوانندگان است تا در هر سبکي که مايلند آواز بخوانند اما از اقتدار لازم برخوردار باشند و نهايتا در تعقيب و يافتن موجوديت هنري خويش برآيند که اين از اراده و نگاهي خاص بر مي آيد.
    به عبارتي در هر امري از جمله خوانند***** دو اصل کلي موجب توفيق قطعي است.
    1- اعتقاد به حقيقت آن کار
    2- تمرين زياد و پي *****رش

    نکته ي 2
    در رشته ي آواز چندين علت و عامل نقش موثر دارند. مثلا وسعت صدادهي حنجره- رنگ يا زنگ و طنين صداي حنجره- نيروي بدني و اندام هاي صوتي مناسب- احساس قوي و غني داشتن و نيز لوازم ديگري که بعضاً اکتسابي و برخي خدادادي اند تا شخص با برخورداري از آنها به درجات بالايي از پيشرفت برسد.
    ولي اين ها دليل بر عمومي نشدن خواندن نمي شود زيرا توفيق در اين راه يا برخورداري از نعمت آواز امري نسبي است که با کار زياد يا تلاش عاشقانه به ميزان زيادي هر کاستي و احياناً نواقص در موارد فوق جبران مي گرددو نتيجه يي را که فرد انتظار دارد برآورده خواهد شد، کافي است اهل زحمت بوده و معناي نسبي بودن را درک نماييم و به همه جا و همه چيز تعميم دهيم.
    حتي اگر يک ترانه ي ساده و کوچک را بتواني درست و زيبا بخواني، براي خود يا براي يک دوست، يک معشوق چه بهتر به بزر***** همه ي مردم، اين خوانند***** است و بايد توانش را به دست آورد.
    به اين منظور لازم است تکنيک خواندن ، ناشي از شناخت اعضاء اندام هاي صوتي خود و به کار *****ري درست و به موقع آن ها را افزايش داد.
    در اين راستا تشابهاتي بين نوازند***** و خوانند***** وجود دارد که مي توان از آنها بهره جست و به قواعد يا محکماتي دست يافت، فقط بايد حنجره و کليه ي اندام هاي صوتي انسان را يک ساز طبيعي در نظر گرفت مانند هر ساز مصنوعي.
    وقتي نواختن هر سازي در واقع شناخت قابليت ها و دانش بهره بري صحيح و کامل از آن براي بيان احساس است، چرا همين تعريف و برداشت را در مورد خوانند***** نداشته باشيم و در مقام مقايسه از تجربيات گوناگوني که خارج از اين حوزه به دست آمده استفاده نبريم.

    نکته ي 3
    اولين وجه تشابه را مي توان در خصوص معرفي اعضاء جزء و کل يا مجموعه اندام هاي صوتي يعني ساختار ساز انسان دانست، همان گونه که در متدهاي آموزشي انواع سازها نخست در صدد معرفي ساز مربوطه برمي آيند تا هنرجو با قسمت هاي مختلف آن آشنايي يابد .
    بخش هاي ساز انسان از پايين از به بالا و پايين مي رود و عمل تنفس را در کنترل دارد- شش ها، که محصور در قفسه ي سنه اند و ***** براي پر شدن از هوا به طور اختياري مي بايد جلو و بالا بيايد و هرگز افتاده و فرورفته نباشد و در رابطه با اين گنجايش توصيه مي شود معده هنگام خواندن پر از غذا نگردد تا حجم لازم براي تنفس در اختيار باشد –ناي ، که مجاري ارتباطي هوا بين قفسه ي ***** و اندام هاي وسطي است- حنجر، که داراي قسمت هاي مختلف با جنس هاي متفاوت و نيز تارهاي صوتي است و در مسير جريان هوا قرار دارد و در عمل بازدم به منظور توليد صدا کاربري پيدا مي کند، چه به صورت موسيقيايي با استفاده از همه ي تارهاي صوتي اش و جه براي صحبت کردن و استفاده ي کمتر از کل قابليتش که به اين حالت گويشي از توليد صدا در موسيقي رسيتاتيف يا پارلاتي مي گويند. اجزا و عضلات عقب دهان در مطقه ي گلو- زبان، که ايم مجموعه ي متصل به هم موسومند به نرم کام ها- فک ها، که بالايي ثابت و شکل دهنده ي حفره ي قوسي دهان و پاييني از طرفين بر محوري تعبيه شده و متحرک است تا بيان را ميسر سازد. –دندان ها، که در فک ها نشسته اند و مجموعشان موسومند به سخت کام ها- لب هاي برين و زيرين که در حالت بيان و تلفظ و خروجي صدا نقش مهمي دارند- بيني، شامل سوراخ هاي باز و غضروف داخلي و پرههاي بيروني و ماهيچه هاي بالاي آن که هر قسمت در خواندن موضوعات تکنيکي به خصوص در نفس *****ري و رنگ صدا از اهميتي برخوردارند. –جمجمه و عضلات متعدد صورت، مانند ماهيچه هاي زير چشم و در ناحيه ي شقيقه ها و بالاي لب ها و غيره که به مجموعشان ميميک يا ماسک صورت در منطقه ي بالاي ساز انسان مي گوييم و بر اداء نمودن حروف و نيز طنين و رزنانس و کلا بر کيفيت حالت آواز بسيار تاثير گذارند.
    تشابه ساختاري بين اين اعضا با قسمت هاي مختلف سازها به وضوح مشاهده مي شود . کاسه ي رزنانس- سيم ها –منافذ خروج صدا- لوله ها- کليدها با طرز کارهايي که دارند وجوه مشترکي بين آنها محسوب مي گردد که جاي ورود به حوزه ي بحث و شرح و قياش شان نيست.
    اين اندام ها شامل جزئياتي اند که هريک کارايي خاص دارند و هر چه بيشتر و بهتر شناخته شوند يا در اثر تمرين هاي بهتر ورزيده شده و تحت کنترل و تسلط خواننده در آيند، بي شک کاربري مناسب و به جايي خواهند يافت.
    اين يعني از کل قابليت هاي ساز انسان استفاده کردن براي بيان همه ي حالات دروني و ابراز هرگونه احساسي که خواننده مي توند داشته باشد.
    به عبارتي کوچک ترين حرکت فيزيکي در اين اندام ها موجب تغيير رنگ و طنين و رزنانس صدا واداء کلام و نحوه ي اجرا و کم و زيادي خروجي صدا و غيره خواهد شد. وقتي صدا را از ناحيه ي شم يا منطقه ي مياني يعني گلو خارج سازيد يا آن را به داخل جمجمه ببريد هريک کيفيتي يا کميتي ويژه به آن مي بخشد لذا در مواقع خاصي اين امر رعايت مي شود و يک خواننده يي که شيوه ي علمي و صحيح خواندن را پيش مي *****رد بايد به اين امور و نحوه ي استفاده از اندام ها آگاهي داشته باشد تا ضمن بهره وري از اين ساز هيچگاه به آن آسيب نرساند.
    پس اولا بايد از وجودشان غافل نبوده و بي استفاده نگذاشت و ثانيا بنا به اصل اعتدال، هنگام خواندن هم***** را در شرايط معتدل يا حالت کاملا طبيعي و آزاد و مبني بر آنچه آهنگ ها يا موضوع بيان موسيقايي طلب مي کند به که رفت و از هر گونه فشار غير طبيعي و عصبيتي پرهيز کرد تا عوارض و آسيب هايي پيشامد نکند.
    طبعاً هر شيوه ي آموزشي و مکتب و سبکي که اين قاعده يا نکات ياد شده را ناديده ب*****رد نمي تواند سالم يا کامل تلقي گردد.

    نکته ي 4
    همچنان که در نوازند***** ابتدا با موضوع طرز قرار گرفتن پشت ساز يا در دست گرفتن آن مواجهيم، در خوانند***** نيز موصوع طريقه ي ايستادن يا نشستن حتي خوابيدن مطرح است که در صورت صحيح بودن، کمک مي شود به درست خواندن.
    در اين خصوص بايد گفت اگر پاها به اندازه ي طول شانه ها باز باشد و همه ي قسمت هاي بدن بر محور خطي عمود قرار *****رند و سر با زاويه ي 90 درجه روبرو ***** بر آمده واقع گردد، فرم مطلوبي است براي راحت خواندن.
    فرم نشستن هم از اين قاعده تبعيت مي کند اگر چه بدن از ناحيه ي لگن زاويه ي 90 درجه پيدا خواهد کرد.حتي وضعيت خوابيدن نيز چنين است، با اين فرق که محور خط افقي به خط عمودي مبدل مي شود.
    نکته 5
    نواختن سازهه هميشه با تمرين هاي ساده و کند و راحت شروع مي شود تا هنرجو بتواند هم وضعيت کلي اندام هاي خود را تحت کنترل قرار دهد و هم بر آنچه مي نوازد تسلط و ادراک لازم داشته باشد.اين امر زمينه و شرايط مساعدي را براي اجراي تمرين ها و قطعات سن*****ن و پيچيده تر فراهم مي آورد.
    در خوانند***** نيز مشابهت دارد ، هنرجئ براي گرم کردن صدا که به ديگر سخن ورزآوري و آماده سازي مجموعه اعضا صوتي است ، همچنين به منظور تحت نظارت درآوردن اوضاع اندام ها از باب فرم و نحوه عملکرد مي بايد در منطقه ي وسط وسعت صدا دهند***** با اجراي تمرين هاي ساده و آرام و کم نيرو کارش را آغاز نمايد.
    آن سان که نوازندگان سازهاي بادي با تت هاي کشيده و در سازهاي زهي با آرشه کشي و در سازهايي مانند پيانو با نواختن آهسته ي گام ها و در کوبه يي ها با ريز زدن تمرين هاي روزانه شروع مي شود اين آغازي منطقي و حکيمانه است
    موضوع ديگري که بي ربط با مضمون فوق نيست آماد***** روحي خواننده در شروع تمرينات در هر مقطعي در هر مقطعي از کار است يعني با نظر به دو اصل اعتقادي که بيشتر که بدان اشاره رفت خواننده مي بايد بر انجام تکاليف آموزشي خود احترام و قداستي قائل شود و در نتيجه بين آن و مشکلات فکري و روحي و دغدغه هاي احتمالي تفکيک به عمل آورد و هر يک را درجاي خويش قراردهد و سعي کند تمرين نمودن و به خصوص اجراي برنامه ها و کنسرت ها را به دور از تاثير هر گونه نگراني و اضطراب و تحريکي انجام دهد و لذا اين تسلط و کنترل و نظارت بخشي از قدرت هنري و توانمندي در حفظ خود از سوي هنرمند به شمار مي رود
    نکته 6
    حفاظت و سالم تمامي اندام هاي صوتي تکليف ديگري براي هر خواننده است آن گونه که يک نوازنده ي ويولنسل از ساز خود در شرايط مختلف آب و هوايي و مکاني به خوبي مراقبت مي کند با پيش و پس از تمرين ها اقدامات نظافتي و ايمني را به عمل ميآورد يا يک پيانيست که مکلف است از دست و انگشتانش با دقت نگهداري نمايد.
    ازآنجا که حنجره در جمع اعضا صوتي حساس و ظريف تر است و همواره در مسير عبور هوا و سرماست و در معرض آسيب بيشتري مي باشد.مي توان گفت حساسيت خوانندگان در حفظ و مراقبت از ساز خود بيش از سايرين است.
    به هر حال توصيه مي شود از سيگار کشيدن و مصرف نوشيدني الکلي و سرد و تمرين نمودن در هواي سرد و از سرفه هاي شديد و خشن و از تمرين هاي سن*****ن قبل از گرم کردن صدا و يا از فشارهاي زياد عصبي و از جيغ کشيدن و انجام حرکات خارج از کنترل اکيدا پرهيز شود تا منجر به خون ريزي تارهاي صوتي و صدمه ديدن اعضاء در سيستم دستگاه صوتي نگردد.
    بدانيم که گاهي آواز نخواندن و حتي صحبت نکردن و سکوت نمودن مناسب ترين راه حل براي رفع مشکلي يا براي پيشرفت بيشتري مي تواند به حساب آيد، مهم رعايت اصل اعتدال از درک حقيقت آن است.
    تهران ميدان تجريش ابتداي خيابان وليعصر روبروي قنادي لادن طبقه بالاي پيانو پل طبقه سوم
    تلفن : 02122702823
    02122754781
    فکس : 02122704641
    همراه : 09125096653
    پست الکترونيک :
    ghadiripeyman@ymail.com
    amoozeshgahpeyman@gmail.com
    www.peyman-music.com



    مشــخــصــات آگــهــی
    نــام: پیمان قدیری
    ایمــیل:
    تلفن:
    02122702823
    موقعیت: تهران
    آدرس: تهران میدان تجریش ابتدای خیابان ولیعصر روبروی قنادی لادن طبقه بالای پیانو پل طبقه سوم
    قیمت: تماس با آموزشگاه موسیقی پیم
    تاریخ ثبت آگهی:  پنجشنبه 09 دی 1395
    تاریخ انقضای آگهی:  دوشنبه 06 تیر 1418
    تاريخ بروز رساني:  یکشنبه 21 خرداد 1396
    بازديد:




    ارسـال پيغـام
    تماس بـا: پیمان قدیری
    در مـورد: آموزش آواز در آموزشگاه موسيقي پيمان
    نـام شـما:
     ایمیل شـما:
    مــتــن:
    ارسال به مبايل
    ارسال به ايميل
    ارسال به صندوق پيامها
    ارسال به ياهو مسنجر
     

    » خواهشمند است، در صورتيكه يك آگهي نظر شما را جلب كرده و يا در مورد آن پرسشي داريد، بصورت مستقيم با آگهي دهنده تماس بگيريد .

    بنابراين اين سايت از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتواي آگهي‌ها معذور است .




      Loading ...



    آگهي هاي رايگان
    06.28تهرانتدريس خصوصي موسيقي در منزلجلسه ای 20000تومان
    آموزش خصوصي موسيقي,گيتار کلاسيک و پاپ,مقدماتي پيانو و هارمونيکا دياتونيک,کروماتيک.شماره تماس:09365200949 ...
    06.28تهران تدريس خصوصي موسيقي,*****تار کلاسيک وپاپ,ساز دهنيتماس ب*****رید
    نواختن ساز را حرفه اي روان و خصوصي فرا ب*****ريد,*****تارکلاسيک,پاپ(ريتم نوازي,آکوردسازي,آکورد*****ري,آرپژ,ملودي نوازي,آوازپاپ,سلفژ وهمنوازي)پيانومقدماتي(نت ...
    06.08تهرانآموزش سنتور توسط مجيد کولي وند
    فارغ التحصيل رشته نوازندگي سنتور در مقطع کارشناسي ارشد از دانشگاه هنرنوازندگي سنتور را نزد آقايان سجادي فر و ثابت آغاز و براي تکميل دوره هاي عالي زير نظر اردوان ...
    06.08تهرانآموزش کيبورد توسط سعيد خيرخواه
    سعيد خيرخواه موسيقي را از 13 سالگي با ساز ارگ آغاز کرد. پس از آن زير نظر کلارا بوکوچوا و آلکس هاوانسيان پيانو را ادامه داد. وي تئوري موسيقي و مباني آهنگسازي را زير نظر ...
    06.08تهرانآموزش ويلن توسط مصطفي حيات غيبي
    فارغ التحصيل کارشناسي نوازندگي ويلن از دانشگاه هنر - از 8 سالگي با موسيقي ارف آشنا شد و سپس به فراگيري ويلن نزد آقايان ارسلان کامکار، مازيار ظهيرالديني، ابراهيم لطفي ...
    06.08تهرانآموزش دف و تنيک توسط شايان يزدي زاده
    نوازندگي را از سن 10 سالگي با ساز تنبک آغاز کرد و زير نظر اساتيدي چون مهران امير اصلاني، کامبيز گنجه اي، پژمان حدادي و ارژنگ کامکار به فراگيري آن پرداخت. و از سال 1385 ...
    06.08تهرانآموزش گيتار الکتريک توسط سينا موسوي
    کارشناسي نوازندگي موسيقي جهاني دانشکده ي موسيقي دانشگاه هنرتهرانموسيقي را از سال 1379 و با نوازندگي ساز گيتار نزد افشين ضياييان اغاز نمود سپس نزد پويا محمودي به ...
    06.08تهران2 آموزش کلارينت توسط يلدا احساني
    يلدا احساني متولد سال 1369، دوره ارف را در آموزشگاه پارس نزد آقاي ناصر نظر در سال 1380 گذراند. فارغ التحصيل کارشناسي نوازند***** کلارينت از دانشگاه تهران . در ...
    06.08تهرانآموزش پيانو توسط ميلاد آذري
    ميلاد آذري از 9 سال***** پيانو را نزد فرهاد ممقاني و مرجوم فريدون پورناصح در تبريز آغاز کرد.در سال 1389 وارد دانشکده موسيقي دانشگاه هنر شد و نزد آقايان تقي ضرابي، ...
    06.08تهرانآموزش *****تار جاز و پاپ توسط بهنام جهانبگلو
    بهنام جهانبگلوآهنگساز و نوازنده *****تار پاپ دانش آموخته *****تار جاز- پاپ از دانشگاه يورک (York) کانادا است. در بين سال هاي 2007 تا 2014 وي موسس، آهنگساز و تهيه کننده سه گروه ...
     1  2  3  4  5  6  7   






    درج آگهي در سايت ایرانیان تجارت رايگان است و هیچ گونه مسئوليتی در قبال آگهی ها بر عهده این سایت نمی باشد و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است
    سئو و بهينه سازي lobbby-lobbby   |  Copyright ©2017, پرشين لابي Enterprises Ltd.