تازه ها
 2  آموزش کلارينت توسط يلدا احساني
  آموزش گيتار الکتريک توسط سينا
  شرکت FMC Production
  تدريس دف و سه تار و تمبک
  تدريس خصوصي ويولن و کمانچه -
  آموزش تخصصي پيانو و کيبورد SAFARI
  آموزش موسيقي 09125096653
  آموزش سنتور توسط مجيد کولي وند
  آموزش آواز در آموزشگاه موسيقي
  گروه کُرال يا گروه هم‌سرايان
  آموزش تار، سه تار و عود توسط هوتن
  آموزش خصوصي گيتار آکادميک ( پاپ،
  اولين مرکز تخصصي آموزش موسيقي
  بيوگرافي استاد پيمان قديري09125096653
  آموزشگاه موسيقي آزاده(بهترين
  آموزش خصوصي کيبورد و پيانو در
  آموزش *****تار کلاسيک 09125096653
  آموزشگاه موسيقي ني نوا بهترين و
  تدريس خصوصي موسيقي در منزل
  بيوگرافي استاد پيمان قديري
  تدريس آواز سنتي توسط خانم مژگان
  آموزشگاه موسيقي محمد اسماعيلي
  اموزش ارگ به صورت خصوصي
  آموزش ويلن توسط مصطفي حيات غيبي
  دعوت به عضويت در گروه کر شهر
  اموزش حرفه اي ديجي
  آموزشگاه موسيقي پيمان
  فروش ترانه براي خوانندگان
  هندبوک مهندسان مکانيک ASME
  آموزش پيانو و کيبورد 09125096653
  تدريس سنتور توسط خانم مريم کلهر
  آموزش سنتور 09125096653
  آموزش پيانو توسط فرشاد بيات
  آموزش خوانندگي، آواز پاپ و تصنيف
  تدريس خصوصي موسيقي,*****تار
  آموزش و تدريس خصوصي دف مخصوص
  آموزش موسيقي ايراني
  آموزش ساز تمبک و تمپو
  آموزش دف/09125096653
  آموزش درامز/آموزش فلوت/09125096653


گروهها
آموزش
کامپیوتر
املاک
خدمات
ارتباطات
صنعت
لوازم
خودرو
سیروسفر
بازار کار
هنري
فروشگاهها
خرید و فروش دست دوم



پشتیبانی آنلاین

تبلیغات متنی

دزدگیر فروشگاهی

  • خدمات مجالس
  • تگ امنیتی
  • آگهی رایگان

  • cache-error :: 216
    شرح آگهی
    گروه کُرال يا گروه هم‌سرايان
    آموزشگاه موسيقي پيمان
    www.peyman-music.com
    يک گروه کُرال يا گروه هم‌سرايان، گروهي موسيقيايي متشکل از خوانندگان است. البته بايد در نظر داشت موسيقي کرال، به قطعاتي گفته مي‌شود که براي اجراي چنين گروهي نوشته مي‌شود. به گروهي از خوانندگان که اجراي گروهي دارند، گروه کر يا گروه هم‌سرايان گفته مي‌شود. اصطلاح گروه کر غالبا به گروه‌هاي وابسته به کليسا اطلاق مي‌شود؛ (فارغ از اين که جزء اعضاي اصلي گروه کر هستند يا نه)، و دسته دوم به گروه‌هايي اشاره دارد که در سالن‌هاي کنسرت يا تئاتر به اجرا مي‌پردازند. البته اين تفاوت چندان سخت‌*****رانه نيست. اصطلاح "کر" در شکلي ديگر به معناي زيرمجموعه‌اي از اجراي دسته‌جمعي به کار مي‌رود. بدين‌ترتيب ممکن است به عباراتي مانند "کر سازهاي بادي-چوبيِ" ارکستر، يا "کرهاي" گوناگون مجموعه‌اي از صداها يا سازها در ساخته‌اي پلي‌کرال بربخوريم. در اوراتوريوهاو مس‌هاي معمول سده‌هاي هجدهم تا بيست و يکم، از واژه گروه کر يا همسرايان براي نشان دادن وجود بيش از يک خواننده در هر بخش براي مقايسه با کوارتت تک‌خوان‌هايي نيز که در اين کارها وجود دارد، به کار مي‌رفته و مي‌رود.
    رهبري گروه هاي کر:
    رهبري گروه‌هاي کر غالبا توسط يک رهبر ارکستر يا کُر‌مايْستِر (رهبر گروه کر) انجام مي‌*****رد. اغلب گروه‌هاي کر شامل چهار بخش هستند تا خواندن را در هارموني چهاربخشي انجام دهند. اگرچه در صورتي که خواننده‌هايي براي خواندن بخش‌هاي بيشتر وجود داشته باشد، هيچ‌گونه محدوديتي در تعداد بخش‌هاي ممکن وجود ندارد. به عنوان مثال، توماس تاليس موتتي ۴۰ بخشي با نام Spem in aliumبراي هشت گروه کر با پنج صدا براي هر گروه نوشت؛ و يا قطعه Stabat Mater اثر کشيشتف پندرتسکي، براي سه گروه کر با ۱۶ صدا براي هر گروه نوشته شده است؛ يعني در مجموع ۴۸ بخش. علاوه بر چهار بخش، سه، پنج، شش و هشت بخش از معمول ترين تعداد بخش‌ها در يک گروه کر هستند. گروه‌هاي کر هم توانايي خواندن با همراهي ساز را دارند و هم بدون آن. آواز بدون آکومپانيمان، آواز آکاپلا نام دارد (اگرچه هيئت مديره انجمن کرال آمريکا (ACDA) اين نوع استفاده از آکاپلا را به معناي عدم همراهي مناسب نمي‌داند، چرا که آکاپلا اشاره به آوازي دارد که در "کليساها" اجرا مي‌شود و امروزه آواز بدون همراهي موسيقيايي بيشتر حالتي سکولار و غيرمذهبي دارد). سازهاي همراهي‌کننده گروه کر مي‌توانند گستره بسيار متفاوتي داشته باشند؛ از يک ساز گرفته تا يک ارکستر کامل. براي تمرينات گروه کر معمولا از يک پيانو يا ارگ استفاده مي‌شود، حتي اگر سازهاي متفاوتي براي اجرا در نظر گرفته شده باشد و يا گروه کر در حال تمرين قطعات بدون ساز باشد.
    انواع گروه‌هاي کر
    گروه‌هاي کر مختلط (صداهاي مردان و زنان). اين نوع را مي‌توان معمول‌ترين گروه کر دانست که معمولا شامل چهار صداي سوپرانو، آلتو، تنور و باس است که غالبا از آن با شکل مخفف SATBياد مي‌کنند. بيشتر اوقات يک يا دو صدا به دو گروه تقسيم مي‌شود؛ به عنوان مثال زماني SSAATTBBداريم که هر صدا به دو بخش تقسيم شود و SATBSATBهنگامي پيش مي‌آيد که گروه کر به دو گروه چهاربخشي نيمه مستقل تقسيم شده باشد. گهگاه صداي باريتون نيز مورد استفاده قرار مي‌*****رد که در اين صورت آن بخش توسط باس‌هايي که توانايي اجراي محدوده فراتر از باس را دارند اجرا مي‌شود (و آن را به شکل SATBarBنشان مي‌دهند). در گروه‌هاي کر کوچکتر که مردان کمتري در اجرا شرکت دارند، با تنظيمي متفاوت متشکل از بخش‌هاي: سوپرانو، آلتو و باريتون (SAB)، گروه اندک مردان مي‌توانند تنها در يک بخش به خوبي نقش باس‌ها و تنورها را بر عهده *****رند.
    گروه کر مردان، متشکل از صداهاي SATBهمانند آنچه در گروه کر مختلط وجود دارد، با اين تفاوت که پسران بخش بالايي را مي‌خوانند (که آنها را تريبل يا سوپرانوي پسرانه[مي‌خوانند) و مردان نيز بخش آلتو را به شکل فالستو مي‌خوانند که به اين نوع صدا کنترتنورمي‌گويند. اين شکل از گروه کر معمولا در کليساي جامع انگليس يافت مي‌شود.
    گروه کر زنان، که معمولا شامل دو بخش از صداهاي سوپرانو و آلتو است که غالبا با شکل کوتاه‌شده‌ي SSAAنشان داده مي‌شود. و يا ممکن است گروه شامل سوپرانو I، سوپرانو IIو آلتو باشد که در آنصورت SSAخوانده مي‌شود.
    گروه کر مردانيا همسرايان مرد، که معمولا از دو تنور، يک باريتون و يک باس تشکيل مي‌شود، که غالبا آن را به شکل TTBBنمايش مي دهند (و يا ATBB، در صورتي که بخش بالايي در محدوده صدايي آلتو به شکل فالستو خوانده شود. ممکن است فرم ATBBدر بعضي از آثار موسيقيايي کوارتت باربرشاپ مشاهده شود).
    گروه کر بچه‌ها که غالبا دوبخشي (SA) و سه بخشي (SSA) است و گاهي صداهاي بيشتري نيز دارد. اين شامل گروه‌هاي کر پسران نيز مي‌شود.
    گروه‌هاي کر را بر پايه نهادي که گروه در آنجا به فعاليت مي‌پردازد نيز، دسته‌بندي مي‌کنند:
    گروه‌هاي کر کليسا
    گروه‌هاي کر دانشگاهي و دانشکده‌اي
    گروه‌هاي کر جمعي (متشکل از کودکان يا بزرگسالان)
    گروه‌هاي کر حرفه‌اي مستقل، (مانند: گروه Anúna) و يا گروه‌هاي با پشتيباني دولت (مانند: خوانندگان BBC، گروه ملي کر مجلسي ايرلند، گروه کر مجلسي کانادا، گروه کر راديو سوئد)
    گروه‌هاي کر مدرسه‌اي
    گروه‌هاي کر اشاره‌گر (متشکل از اعضاي ناشنوا يا شنوا) که از زبان اشاره به جاي صدا استفاده مي‌کنند.
    گروه‌هاي کر ترکيبي آوازي و اشاره‌گر که هم از زبان اشاره و هم آواز استفاده مي‌کنند و براي هدايت گروه از مربي حرکات و مدير موسيقي کمک گرفته مي‌شود.
    برخي از گروه‌هاي کر را بر اساس موسيقي‌اي که اجرا مي‌نمايند، دسته‌بندي مي‌کنند، مانند:
    گروه هاي کر سمفونيک
    گروه‌هاي کر باخ
    گروه‌هاي کر جز آوازي
    گروه‌هاي کر نمايشي که اعضاي گروه در آن مي‌رقصند و مي‌خوانند، که غالبا تا حدي شبيه به اجراهاي موزيکال است.
    گروه‌هاي کر Gospel
    آرايش اعضا بر روي صحنه:
    درباره چگون***** آرايش بخشهاي مختلف اعضاي گروه کر بر روي صحنه، مکتبهاي فکري گوناگوني وجود دارد. در گروههاي کر سمفونيک، معمول است گروه در پشت ارکستر، مطابق با چيدمان استاندارد گروه سازهاي زهي، يعني از زيرترين تا بم ترين صدا و از چپ به راست قرار *****رند. هرچند اين چينش به هيچ وجه جهان‌شمول نيست. در قطعاتي که پيانو ساز همراهي‌کننده است و يا آواز آکاپلا، به طور معمول مردان در قسمت عقب و زنان جلوي آنها قرار مي‌*****رند. البته برخي از رهبران ترجيح مي‌دهند باس‌ها پشت سر سوپرانوها قرار *****رند، با اين استدلال که صداهاي بيروني بايد يکديگر را تعديل کنند.
    در گروه‌هاي کر حرفه‌اي‌تر، غالبا تمام گروه‌هاي صدايي به صورت مختلط قرار مي‌*****رند. طرفداران اين شيوه، علت استفاده از آن را در اين نکته مي‌دانند که هر خواننده در گروه مي‌تواند آسان‌تر صداي ديگر اعضا را شنيده و صداي خود را با آنان وفق دهد، ولي در اين صورت از هر خواننده انتظار مي‌رود کمتر به ديگر اعضاي بخش خود وابسته باشد. مخالفان اين روش اعتقاد دارند با اين آرايش تفکيک مکاني هر خط صدا از بين رفته که خود يک ويژ***** ارزشمند براي شنوندگان به شمار مي‌آيد. از سوي ديگر اين کار باعث حذف رزونانس محلي شده که کاهش حجم موثر گروه کر را در پي دارد.
    در آثار موسيقيايي که دو يا چند گروه کر در آن شرکت دارند، معمولا اعضاي هر گروه کر با يکديگر هستند، و گاهي به شکلي معني‌دار از يکديگر جدا مي‌گردند؛ به ويژه در اجراهاي موسيقي قرن شانزدهم. برخي از آهنگسازان عقيده دارند که گروه‌هاي کر حتما بايد از هم تفکيک شوند؛ مانند رکوئيم جنگ اثر: بنجامين بريتن. در اين ميان، فاصله خوانندگان از يکديگر نيز مورد توجه بوده است. مطالعات صورت‌گرفته در اين زمينه نشان داده‌اند نه تنها آرايش حقيقي، بلکه مقدار فضاي پهلويي و فرا*****ر، دريافت صدا را براي آوازخوانان و شنوندگان تحت تاثير قرار مي‌دهد.
    مهارت‌هاي مورد نياز خوانندگان گروه کر:
    خواننده‌هاي گروه کر از نظر توانايي‌ها و اجراهايشان بسيار متفاوتند. بهترين خواننده‌هاي يک گروه کر (در مقايسه با ديگر اعضا) از مهارت‌هاي زير برخوردارند:
    دقت در خواندن نت خواسته شده (با زير وبم درست و ژوست)، به همراه تمبر (رنگ) صدايي که مکمل ديگر خواننگان باشد؛
    دقت در خواندن با حجم کنترل‌شده صدا که با نشانه‌هاي ديناميکي مشخص‌شده در برگه نت يا تعيين‌شده توسط رهبر، و پرهيز از خواندن با صداي بلند که به شکل محسوسي به عنوان صدايي انفرادي از ميان بخش خود شنيده شود؛
    ديدخواني بسيار روان؛
    دقت در خواندن و تلفظ و رعابت سبک تلفظي که مربي زبان تعيين کرده است، در هر زباني که مي‌خواهد باشد. اين مورد شامل: بيان صحيح، زمان بندي درست واکه (مصوت) هاي ساده و مرکب و قراردهي درست صامت ها؛
    درک و تفسير موسيقي و بازتاب آن درک در توليد صدايي آن اثر؛
    کاملا آماده و گوش‌به‌زنگ بودن براي مدتي طولاني، و نظارت دقيق بر آنچه در جلسه تمرين يا اجرا مي‌گذرد؛
    نظارت هر فرد بر چگون***** خواندن خود، يافتن اشتباهات و تلاش براي تصحيح آنها به مرور زمان؛
    پذيرش راهنمايي و پيشنهادهاي ديگر اعضاي گروه به نفع کل گروه، حتي هنگامي که خواننده از نظر زيبايي‌شناسي با آن نکات موافق نيست؛
    ارائه صدايي سالم و خوشايند با به کار*****ري شگردهاي مناسب آوازي؛
    خواندن با استفاده از مصوت‌ها و رديابي صداها براي انطباق با گروه؛
    در اين ميان، خوانندگاني که گوش مطلق دارند هنوز نيازمند مهارت‌هاي ديگري هستند؛ از جمله: خواندن قطعه در گامي متفاوت از گام اصلي قطعه؛ چرا که گروه‌هاي کر معمولا قطعات را در حالت ترنسپوز‌شده مي خوانند؛ هماهن***** با گروه، حتي در مواردي که گروه به صورت نامحسوسي از فرکانس مرجع تغيير تناليته مي‌دهد؛ دادن گام يا نواک آغازين به گروه که قطعه با آن آغاز مي‌شود، که معمولا در قطعات بدون همراهي روي مي‌دهد.
    تهران ميدان تجريش ابتداي خيابان وليعصر روبروي قنادي لادن طبقه بالاي پيانو پل طبقه سوم
    تلفن : 02122702823
    02122754781
    فکس : 02122704641
    همراه : 09125096653
    پست الکترونيک :
    ghadiripeyman@ymail.com
    amoozeshgahpeyman@gmail.com
    www.peyman-music.com


    مشــخــصــات آگــهــی
    نــام: پیمان قدیری
    ایمــیل:
    تلفن:
    02122702823
    موقعیت: تهران
    آدرس: تهران میدان تجریش ابتدای خیابان ولیعصر روبروی قنادی لادن طبقه بالای پیانو پل طبقه سوم
    قیمت: تماس با آموزشگاه موسیقی پیم
    تاریخ ثبت آگهی:  پنجشنبه 09 دی 1395
    تاریخ انقضای آگهی:  دوشنبه 06 تیر 1418
    تاريخ بروز رساني:  یکشنبه 21 خرداد 1396
    بازديد:




    ارسـال پيغـام
    تماس بـا: پیمان قدیری
    در مـورد: گروه کُرال يا گروه هم‌سرايان
    نـام شـما:
     ایمیل شـما:
    مــتــن:
    ارسال به مبايل
    ارسال به ايميل
    ارسال به صندوق پيامها
    ارسال به ياهو مسنجر
     

    » خواهشمند است، در صورتيكه يك آگهي نظر شما را جلب كرده و يا در مورد آن پرسشي داريد، بصورت مستقيم با آگهي دهنده تماس بگيريد .

    بنابراين اين سايت از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتواي آگهي‌ها معذور است .




      Loading ...



    آگهي هاي رايگان
    08.27تهران آموزشگاه موسيقي ني نوا بهترين و مجهزترين آموزشگاه
    موسسه فرهن***** هنري ني نوا معتبرترين و مجهزترين مرکز آموزش موسيقي و آواز با 38 سال سابقه درخشان در امر آموزش و توليد تا شما بتوانيد در کوتاه ترين زمان ...
    08.27تهراناستخدام مدرس موسيقي در موسسه فرهن***** هنري ني نوا
    مدرس موسيقي در رشته هاي پيانو، ويلون(آشنا به سبکهاي روز) *****تار و.... آواز در سبکهاي پاپ و سنتي(آشنا به سبکهاي روز) با حقوق و مزاياي عالي جهت شعبه هاي موسسه فرهن***** هنري ...
    08.27تهرانتدريس خصوصي موسيقي در منزلجلسه ای 20000تومان
    آموزش خصوصي موسيقي,گيتار کلاسيک و پاپ,مقدماتي پيانو و هارمونيکا دياتونيک,کروماتيک.شماره تماس:09365200949 ...
    08.27تهران تدريس خصوصي موسيقي,*****تار کلاسيک وپاپ,ساز دهنيتماس ب*****رید
    نواختن ساز را حرفه اي روان و خصوصي فرا ب*****ريد,*****تارکلاسيک,پاپ(ريتم نوازي,آکوردسازي,آکورد*****ري,آرپژ,ملودي نوازي,آوازپاپ,سلفژ وهمنوازي)پيانومقدماتي(نت ...
    08.21تهرانآموزش دف و تنيک توسط شايان يزدي زاده
    نوازندگي را از سن 10 سالگي با ساز تنبک آغاز کرد و زير نظر اساتيدي چون مهران امير اصلاني، کامبيز گنجه اي، پژمان حدادي و ارژنگ کامکار به فراگيري آن پرداخت. و از سال 1385 ...
    08.21تهرانآموزش ويلن توسط مصطفي حيات غيبي
    فارغ التحصيل کارشناسي نوازندگي ويلن از دانشگاه هنر - از 8 سالگي با موسيقي ارف آشنا شد و سپس به فراگيري ويلن نزد آقايان ارسلان کامکار، مازيار ظهيرالديني، ابراهيم لطفي ...
    08.21تهرانآموزش کيبورد توسط سعيد خيرخواه
    سعيد خيرخواه موسيقي را از 13 سالگي با ساز ارگ آغاز کرد. پس از آن زير نظر کلارا بوکوچوا و آلکس هاوانسيان پيانو را ادامه داد. وي تئوري موسيقي و مباني آهنگسازي را زير نظر ...
    08.21تهرانآموزش تار، سه تار و عود توسط هوتن شرف بياني
    از 9 سالگي فراگيري ساز سه تار را نزد جلال ذوالفنون و مسعود شعاري آغاز کرد. با ورود به دانشکده موسيقي زير نظر محمدرضا ابراهيمي و محمد فيروزي به نوازندگي عود پرداخت و ...
    08.21تهرانآموزش سنتور توسط مجيد کولي وند
    فارغ التحصيل رشته نوازندگي سنتور در مقطع کارشناسي ارشد از دانشگاه هنرنوازندگي سنتور را نزد آقايان سجادي فر و ثابت آغاز و براي تکميل دوره هاي عالي زير نظر اردوان ...
    08.21تهرانآموزش گيتار الکتريک توسط سينا موسوي
    کارشناسي نوازندگي موسيقي جهاني دانشکده ي موسيقي دانشگاه هنرتهرانموسيقي را از سال 1379 و با نوازندگي ساز گيتار نزد افشين ضياييان اغاز نمود سپس نزد پويا محمودي به ...
     1  2  3  4  5  6  7   






    درج آگهي در سايت ایرانیان تجارت رايگان است و هیچ گونه مسئوليتی در قبال آگهی ها بر عهده این سایت نمی باشد و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است
    سئو و بهينه سازي lobbby-lobbby   |  Copyright ©2017, پرشين لابي Enterprises Ltd.