تازه ها
 7  جلوگيري از کپي غير مجاز - قفل
 3  بالابر ساختماني و بالابر
 2  چاپ بادکنکهاي تبليغاتي
   نرم افزار حسابداري خبره
   نرم افزار مدرسه هوشمند
   اتوماسيون حضور و غياب مدارس
   ارسال فکس رايگان
  سيستم حسابداري خبره
  کف پوش 3سه بعدي و مجازي_شهرکرد
  فروش استابلايزر هاي فاراتل faratel
  نرم افزار مطب
  مطالعات خانه يتيم
  ماشين ظرفشويي روميزي 6 نفره بوش
  نرم افزار مديريت کلينيک
  بانک موبايل مرتبط با مشاغل
  کتيبه سفال نقش
  نرم افزار مدرسه
  مانکن طلايي
  باريت کريستال (BaSo4)و مصارف دارويي
  سفال نقش برجسته
  درياچه گرافيک -سورس هاي گرافيکي
  کربنات کلسيم در رنگ و رزين
  نرم افزار مطب پوست ،مو و زيبايي
  کفپوش سه بعدي در اهواز_خوزستان
  الوار و مصنوعات چوبي کشور
  واگذاري پنل کاربري اس ام اس به
  چاپ پاکت نامه سفارش و تحويل در
  طراحي سايت هاي فروشگاهي - طراحي
  سقف آسمان مجازي_دامغان،سمنان
  مانکن کروم
  قالب بتن نيوجرسي_تهران
  اجاره ي منزل و ويلا در حاشيه ي
  ماشين آلات و ادوات کشاورزي
  سفال برجسته در حال رنگ_سمنان
  مانکن جيوه اي
  تابلو نقش برجسته سيمرغ
  کفپوش سه بعدي_مراغه،آذربايجان
  تيغه برش اسفالت و برش بتن-ديسک
  نرم افزار اتوماسيون باسکول ها
  سيستم حسابداري خبره


گروهها
آموزش
کامپیوتر
املاک
خدمات
ارتباطات
صنعت
لوازم
خودرو
سیروسفر
بازار کار
هنري
فروشگاهها
خرید و فروش دست دوم



پشتیبانی آنلاین

تبلیغات متنی

دزدگیر فروشگاهی

  • خدمات مجالس
  • تگ امنیتی
  • آگهی رایگان

  • cache-error :: 216
    شرح آگهی
    نرم افزار سمر يگانه
    نرم افزار سمر يگانه
    شرکت نرم افزاري يگانه، پس از توليد نرم افزارهاي نرم افزار هاي دبيرخانه و اتوماسيون اداري، بايگاني اسناد و مدارک و ... ، با نياز سنجي صحيح مشتريان ، اقدام به توليد نرم افزار سيستم مديريت تجهيزات رايانه اي نموده است . اين نرم افزار، جهت هم گامي و هماهنگي با نياز هاي روز سازمان ها و شرکت ها ، تحليل ، طراحي و پياده سازي شده است.
    نرم افزار سمر در يک نگاه
    مديريت درخواست ها (help desk)
    زيرسيستم مديريت در خواست ها با بکارگيري بهترين روش ها، شما را در پياده سازي فرآيند هاي صحيح در جهت رسيدگي به موقع و با کيفيت به درخواست ها و رويداد ها ياري مي رساند و مديران واحد فناوري اطلاعات در سازمانها به آساني و در هر لحظه مي توانند وضعيت و کيفيت رسيدگي به درخواست ها و رويداد ها را مشاهده کرده و از ارائه خدمات سطح بالا به کاربران و مشتريان اطمينان حاصل کنند
    يکپارچه سازي کانال هاي دريافت درخواست
    سمر کانال هاي ارتباطي شما با کاربران و يا مشتريان را يکپارچه مي سازد، و در نتيجه کاربران مي توانند به آساني از طريق پورتال، درخواست هاي خود را به واحد فناوري اطلاعات اعلام کنند. يکپارچه سازي کانال هاي دريافت درخواست موجب نظم بخشي به فرايند مديريت خدمات و همچنين تسهيل دسترسي کاربران و مشتريان به واحد فناوري اطلاعات يا واحد پشتيباني مي گردد
    مديريت دارائي ها (Asset Management)
    زير سيستم مديريت دارايي ها (IT Asset Management System) يک راهکار پيشرفته براي مديريت اجزاء سخت افزاري واحد فناوري اطلاعات است. اين زير سيستم فهرستي کامل از همه تجهيزات سخت افزاري، کامپيوترها و سرورهاي شبکه را در اختيار شما قرار خواهد داد
    داشبورد مديريتي
    داشبورد مديريتي وضعيت عملکرد کارشناسان و اطلاعات مربوط به درخواست ها را به صورت زنده نمايش داده و شما مي توانيد به آساني از آخرين وضعيت خدمات فناوري اطلاعات آگاهي داشته باشيد. کاربران و کارشناسان مي توانند داشبورد مورد نظر خود را به شکل دلخواه طراحي کرده و اطلاعات و آمار مورد نياز را در قالب نمودار هاي متنوع مشاهده کنند
    نظر سنجي خودکار از کاربران
    ميزان رضايت کاربران و مشتريان از خدمات شما چه ميزان است ؟ بديهي است اصلي ترين روش اندازه گيري رضايت کاربران و ارزيابي کيفيت خدمات ، انجام نظر سنجي هاي منظم است. در نظر سنجي خودکار هر کاربر مي تواند به آساني به هر يک از درخواست هاي انجام شده امتياز داده و نظر خود را ثبت کند
    سيستم مديريت انبار
    سيستم مديريت انبار ، منطبق با نياز واحد فناوري اطلاعات سازمان ها طراحي شده است. اين زير سيستم امکان مديريت و مصرف کالا و قطعات را بر روي درخواست هاي ثبت شده فراهم مي سازد
    گزارش ها
    نرم افزار سمر داراي گزارش هاي متنوعي در قالب گراف ، اکسل و ... مي باشد. اين گزارش ها به مديران فناوري اطلاعات کمک مي کند تا در خصوص ارتقاء سطح خدمات تصميمات درستي اتخاذ کنند و بتوانند در هر لحظه، عملکرد کارشناسان، وضعيت دارايي هاي سازمان و وضعيت درخواست ها و رويداد ها را ارزيابي کنند

    برخي از قابليت هاي نرم افزار سامانه مديريت تجهيزات رايانه اي

    1- ثبت اطلاعات پايه جهت استفاده از نرم افزار

    • سازمان
    • تجهيزات
    • ميز امداد
    • سرويس دوره اي

    2- معرفي تجهيزات رايانه اي و مديريت انبار
    • ثبت شناسنامه انواع تجهيزات رايانه اي(کامپيوتر، لپ تاپ، سرور، ماشين هاي اداري و ...) به همراه تمامي قطعات سخت افزاري و نرم افزار هاي زير مجموعه هر يک و تعيين نام، کاربر تحويل گيرنده، محل استقرار، IP، MAC و ...
    • ثبت تمامي مشخصات asset هاي سخت افزاري (نوع، نام، برند، مدل، شماره سريال، شماره اموال، قيمت، تاريخ خريد، گارانتي کننده و ...) و نرم افزاري (توليدکننده، ورژن و ...) هنگام ثبت شناسنامه تجهيزات
    • ثبت خودکار برند و مدل جديد در اطلاعات پايه نرم افزار (در صورتي که کاربر سطح دسترسي لازم را داشته باشد)
    • يکپارچگي شناسنامه تجهيزات با قسمت انبار: مثلاً صدور خودکار رسيد ورود به انبار و حواله خروج از انبار با ثبت يک شناسنامه جديد، يا صدور خودکار رسيد بازگشت به انبار با حذف يک قطعه از يک تجهيز
    • امکان ثبت دستي انواع رسيد و حواله انبار (ورود به انبار، خروج از انبار (تحويل به پرسنل)، خروج از انبار (ارسال براي تعمير)، بازگشت به انبار، بين انبار و ...)
    • پيگيري تمامي رويدادهاي يک قطعه از لحظه ورود تا اسقاط (شناسنامه و تاريخچه قطعه)
    • امکان ثبت کالاهاي اموالي (با مشخصات کامل) و کالاهاي مصرفي (فقط با تعداد)

    3- زير سيستم پاسخگويي به مشکلات کاربران (Help Desk)
    • ثبت مشکلات توسط تمامي پرسنل سازمان
    • انتخاب گروه و نوع رخداد (Incident) توسط کاربر
    • مشاهده رخدادهاي جديد توسط کارشناسان توزيع کننده (بر اساس گروه رخداد انتخاب شده) و ارجاع به يک يا چند کارشناس پاسخگو
    • مشاهده ليست رخدادهاي ثبت شده بر اساس نوع کاربر و سطح دسترسي بصورت خودکار
    • ثبت کامنت به صورت نامحدود توسط کارشناس پاسخگو، کاربر ثبت کننده و مدير سيستم
    • تعيين وضعيت کنوني هر رخداد (جديد، اختصاص يافته، در حال بررسي، حل شده و ...) توسط کارشناس
    • ثبت گزارش نحوه رفع عيب توسط کارشناس پاسخگو هنگام تغيير وضعيت رخداد به «حل شده»، شامل:
    • اقدامات انجام شده: انتخاب اقدامات انجام شده توسط کارشناس براي رفع مشکل و تعيين مدت زمان صرف شده براي انجام اين اقدامات
    • قطعات معيوب: انتخاب قطعات داراي خرابي از ليست قطعات در اختيار کاربر ثبت کننده رخداد
    • علل خرابي: انتخاب علل بوجود آمدن مشکل
    • نيازهاي آموزشي: تعيين اينکه کاربر ثبت کننده رخداد به چه آموزشهايي نياز دارد
    • فايل هاي ضميمه: مانند صورتجلسه رفع خرابي و ...
    • توضيحات تکميلي
    • گزارشات جامع و متنوع از ميز امداد و رخدادها:
    • آمار رخدادهاي ثبت شده در واحدهاي سازماني مختلف
    • آمار رخدادهاي ارجاع داده شده به هر يک از گروه ها و زيرگروه هاي پاسخگو
    • عملکرد هر يک گروه ها و زيرگروه هاي پاسخگو: ميانگين تعداد ساعات جهت ارجاع، پاسخگويي، رفع، و تاييد مشکل در هر گروه و زير گروه، با در نظر گرفتن ساعات کاري سازمان
    • عملکرد کارشناس: تعداد رخداد حل شده، بسته شده، مدت زمان صرف شده و هزينه کارشناس
    4- سرويس دوره اي (PM)
    • ثبت PM انجام شده روي انواع تجهيزات
    • محاسبه تاريخ PM دوره بعد
    • مشاهده، جستجو و چاپ ليست PM هاي انجام شده
    • گزارش PM هاي انجام شده بر اساس نوع تجهيز، انبار و کارشناس
    براي سفارش نرم افزار با واحد فروش شرکت يگانه 22469490-22466748 تماس بگيريد
    • www.yeganehsoft.ir info@yeganehsoft.ir


    مشــخــصــات آگــهــی
    نــام: شرکت یگانه
    ایمــیل:
    تلفن:
    22469490-22466748
    موقعیت: تهران
    آدرس: تهران
    قیمت: مناسب
    تاریخ ثبت آگهی:  دوشنبه 04 خرداد 1394
    تاریخ انقضای آگهی:  دوشنبه 06 تیر 1418
    تاريخ بروز رساني:  چهارشنبه 01 مهر 1394
    بازديد:




    ارسـال پيغـام
    تماس بـا: شرکت یگانه
    در مـورد: نرم افزار سمر يگانه
    نـام شـما:
     ایمیل شـما:
    مــتــن:
    ارسال به مبايل
    ارسال به ايميل
    ارسال به صندوق پيامها
    ارسال به ياهو مسنجر
     

    » خواهشمند است، در صورتيكه يك آگهي نظر شما را جلب كرده و يا در مورد آن پرسشي داريد، بصورت مستقيم با آگهي دهنده تماس بگيريد .

    بنابراين اين سايت از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتواي آگهي‌ها معذور است .




      Loading ...



    آگهي هاي رايگان
    01.08تهرانخريد لايسنس اورجينال ويندوز، آفيس، سرورمراجعه به سایت
    شرکت بين المللي رايان نت سهامي خاص (نمايندگي رسمي و انحصاري IT Researches در ايران) با 6 سال سابقه در زمينه واردات مستقيم، بي واسطه و عمده محصولات اصلي و اورجينال ...
    01.08تهرانفروش لايسنس اورجينال ويندوز 7 و 8.1مراجعه به سایت
    نمايند***** رسمي آي تي ريسرچز (شرکت رايان نت سهامي خاص) در ايران به عنوان تنها تامين کننده رسمي لايسنس هاي اصلي محصولات مايکروسافت و به عنوان تنها همکار تجاري رسمي ...
    01.08تهرانلايسنس آفيس اورجينال 2013 و 2016 Officeمراجعه به سایت
    Microsoft Office براي تمامي کاربران سيستم هاي کامپيوتري نامي آشنا مي باشد. مجموعه اي از ابزارهاي کاربردي ساخته شده توسط شرکت مايکروسافت که به منظور رفع نيازهاي کاربران در ...
    01.08تهرانفروش لايسنس ويندوز 10 اورجينال Windowsمراجعه به سایت
    سيستم عامل ويندوز 10 به عنوان آخرين نسخه ويندوز توسط مايکروسافت معرفي شد. مايکروسافت با ناديده گرفتن نسخه 9 از ويرايش ويندوز نام 10 را بر روي سيستم عامل خود گذاشته است. ...
    01.08تهرانلايسنس اورجينال ويندوز سرور 2016 و 2012مراجعه به سایت
    ويندوز سرور (Windows Server) يک سيستم‌ عامل از خانواده مايکروسافت ويندوز و از گروه ويندوز سرور توليد شده از شرکت مايکروسافت و براي سرور است. مهمترين ويژ***** اين نسخه نسبت به ...
    01.07تهرانارسال پيامک و بلوتوث ؛ تبليغات رايگان10000 تومان
    ارسال پيامک تبليغاتي و بلوتوث تبليغاتي جزء تبليغات بسيار کارآمد و سودده مي باشدبيش از 90% پيامک هاي تبليغاتي ارسال شده توسط گيرنده خوانده ميشود و تقريبا تمام ...
    01.07تهراننرم افزار ارسال پيامک ؛ نرم افزار ارسال بلوتوث 10000
    ارسال پيامک تبليغاتي جزء تبليغات بسيارکارآمد و تاثير گذار مي باشد که با وجودکم هزينه بودن ؛ تاثيرگذاري بسيار بالايي دارد***********تقريبا تمام مردم اس ام اس هاي ...
    01.07تهرانکارپردرآمد ؛ دستگاه مهرسازي و چاپ سيلک 220000
    چاپ سيلک و مهرسازي از جمله مشاغل پردرآمدو آسان است که شما ميتوانيد حتي در منزل صاحب شغلي پردرامد شويدبا خريد دستگاه دومنظوره مهرسازيو چاپ سيلک صاحب شغلي با ...
    01.07تهرانآيا شما هم ميخواهيد با پيامک درآمد کسب کنيدتماس ب*****رید
    ارسال پيامک تبليغاتي جزء تبليغات بسيارکارآمد و تاثير گذار مي باشد که با وجودکم هزينه بودن ؛ تاثيرگذاري بسيار بالايي دارد***********تقريبا تمام مردم اس ام اس هاي ...
    01.07تهرانارسال پيامک - تبليغات رايگان - ارسال بلوتوث10000 تومان
    ارسال پيامک تبليغاتي و همچنين ارسالبلوتوث تبليغاتي را ميتوان جزء برترينشيوه هاي تبليغاتي محسوب نمودبدليل اينکه تمام مردم از گوشي همراهاستفاده ميکنند ارسال ...
     1  2  3  4  5  6  7  8  9  10   






    درج آگهي در سايت ایرانیان تجارت رايگان است و هیچ گونه مسئوليتی در قبال آگهی ها بر عهده این سایت نمی باشد و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است
    سئو و بهينه سازي lobbby-lobbby   |  Copyright ©2017, پرشين لابي Enterprises Ltd.