تازه ها
 7  جلوگيري از کپي غير مجاز - قفل
 3  بالابر ساختماني و بالابر
 2  چاپ بادکنکهاي تبليغاتي
   نرم افزار حسابداري خبره
   ارسال فکس رايگان
   اتوماسيون حضور و غياب مدارس
   نرم افزار مدرسه هوشمند
  شريک و سرمايه گذار نيازمنديم
  فروشگاه بزرگ کولرگازي کم مصرف در
  تيغه آسفالت بر و بتن mercy
  مديريت کارنامه مدارس
  مانکن سيلور
  ايميل فعال استان اصفهان
  تيلر کلتيواتور روتوري 6.5 اسب
  ماشين ظرفشويي ال جي 14 نفره مدل
  کف پوش 3 بعدي مجازي_اردبيل
  ماشين ظرفشويي 14 نفره ال جي D1452WF
  مانکن سيلور
  نرم افزار Crm مديريت ارتباط با
  نرم افزار مديريت مشتري
  نرم افزار مديريت موسسات آموزشي
  هشدار به کاربران نرم افزار درج
  نمايندگي فروش نرم افزار
  يخچال و فريزر دوقلوي ال جي GR-F401ELNL
  سيستم حسابداري خبره
  خريد ETABS 9.5
  مانکن نقره اي
  دانلود رايگان پروژه حسابداري
  نرم افزار درج اتوماتيک آگهي
  اجراي کفپوش سه بعدي_شيراز،فارس
  يخچال سايد باي سايد 30 فوت
  سفال برجسته
  مانکن کروم
  آلما شبکه ارائه کننده انواع آنتي
  تبليغات سـنتي، تبلـيغ در اينترنت
  ستون ريز،بتن
  سفال نقش برجسته_ملاير
  تابلو سفال
  کولر گازي(اسپيلت سرد و گرم) کم
  مطالعات بيمارستان تخصصي کودک


گروهها
آموزش
کامپیوتر
املاک
خدمات
ارتباطات
صنعت
لوازم
خودرو
سیروسفر
بازار کار
هنري
فروشگاهها
خرید و فروش دست دوم



پشتیبانی آنلاین

تبلیغات متنی

دزدگیر فروشگاهی

  • خدمات مجالس
  • تگ امنیتی
  • آگهی رایگان

  • cache-error :: 216
    شرح آگهی
    نرم افزار سمر يگانه
    نرم افزار سمر يگانه
    شرکت نرم افزاري يگانه، پس از توليد نرم افزارهاي نرم افزار هاي دبيرخانه و اتوماسيون اداري، بايگاني اسناد و مدارک و ... ، با نياز سنجي صحيح مشتريان ، اقدام به توليد نرم افزار سيستم مديريت تجهيزات رايانه اي نموده است . اين نرم افزار، جهت هم گامي و هماهنگي با نياز هاي روز سازمان ها و شرکت ها ، تحليل ، طراحي و پياده سازي شده است.
    نرم افزار سمر در يک نگاه
    مديريت درخواست ها (help desk)
    زيرسيستم مديريت در خواست ها با بکارگيري بهترين روش ها، شما را در پياده سازي فرآيند هاي صحيح در جهت رسيدگي به موقع و با کيفيت به درخواست ها و رويداد ها ياري مي رساند و مديران واحد فناوري اطلاعات در سازمانها به آساني و در هر لحظه مي توانند وضعيت و کيفيت رسيدگي به درخواست ها و رويداد ها را مشاهده کرده و از ارائه خدمات سطح بالا به کاربران و مشتريان اطمينان حاصل کنند
    يکپارچه سازي کانال هاي دريافت درخواست
    سمر کانال هاي ارتباطي شما با کاربران و يا مشتريان را يکپارچه مي سازد، و در نتيجه کاربران مي توانند به آساني از طريق پورتال، درخواست هاي خود را به واحد فناوري اطلاعات اعلام کنند. يکپارچه سازي کانال هاي دريافت درخواست موجب نظم بخشي به فرايند مديريت خدمات و همچنين تسهيل دسترسي کاربران و مشتريان به واحد فناوري اطلاعات يا واحد پشتيباني مي گردد
    مديريت دارائي ها (Asset Management)
    زير سيستم مديريت دارايي ها (IT Asset Management System) يک راهکار پيشرفته براي مديريت اجزاء سخت افزاري واحد فناوري اطلاعات است. اين زير سيستم فهرستي کامل از همه تجهيزات سخت افزاري، کامپيوترها و سرورهاي شبکه را در اختيار شما قرار خواهد داد
    داشبورد مديريتي
    داشبورد مديريتي وضعيت عملکرد کارشناسان و اطلاعات مربوط به درخواست ها را به صورت زنده نمايش داده و شما مي توانيد به آساني از آخرين وضعيت خدمات فناوري اطلاعات آگاهي داشته باشيد. کاربران و کارشناسان مي توانند داشبورد مورد نظر خود را به شکل دلخواه طراحي کرده و اطلاعات و آمار مورد نياز را در قالب نمودار هاي متنوع مشاهده کنند
    نظر سنجي خودکار از کاربران
    ميزان رضايت کاربران و مشتريان از خدمات شما چه ميزان است ؟ بديهي است اصلي ترين روش اندازه گيري رضايت کاربران و ارزيابي کيفيت خدمات ، انجام نظر سنجي هاي منظم است. در نظر سنجي خودکار هر کاربر مي تواند به آساني به هر يک از درخواست هاي انجام شده امتياز داده و نظر خود را ثبت کند
    سيستم مديريت انبار
    سيستم مديريت انبار ، منطبق با نياز واحد فناوري اطلاعات سازمان ها طراحي شده است. اين زير سيستم امکان مديريت و مصرف کالا و قطعات را بر روي درخواست هاي ثبت شده فراهم مي سازد
    گزارش ها
    نرم افزار سمر داراي گزارش هاي متنوعي در قالب گراف ، اکسل و ... مي باشد. اين گزارش ها به مديران فناوري اطلاعات کمک مي کند تا در خصوص ارتقاء سطح خدمات تصميمات درستي اتخاذ کنند و بتوانند در هر لحظه، عملکرد کارشناسان، وضعيت دارايي هاي سازمان و وضعيت درخواست ها و رويداد ها را ارزيابي کنند

    برخي از قابليت هاي نرم افزار سامانه مديريت تجهيزات رايانه اي

    1- ثبت اطلاعات پايه جهت استفاده از نرم افزار

    • سازمان
    • تجهيزات
    • ميز امداد
    • سرويس دوره اي

    2- معرفي تجهيزات رايانه اي و مديريت انبار
    • ثبت شناسنامه انواع تجهيزات رايانه اي(کامپيوتر، لپ تاپ، سرور، ماشين هاي اداري و ...) به همراه تمامي قطعات سخت افزاري و نرم افزار هاي زير مجموعه هر يک و تعيين نام، کاربر تحويل گيرنده، محل استقرار، IP، MAC و ...
    • ثبت تمامي مشخصات asset هاي سخت افزاري (نوع، نام، برند، مدل، شماره سريال، شماره اموال، قيمت، تاريخ خريد، گارانتي کننده و ...) و نرم افزاري (توليدکننده، ورژن و ...) هنگام ثبت شناسنامه تجهيزات
    • ثبت خودکار برند و مدل جديد در اطلاعات پايه نرم افزار (در صورتي که کاربر سطح دسترسي لازم را داشته باشد)
    • يکپارچگي شناسنامه تجهيزات با قسمت انبار: مثلاً صدور خودکار رسيد ورود به انبار و حواله خروج از انبار با ثبت يک شناسنامه جديد، يا صدور خودکار رسيد بازگشت به انبار با حذف يک قطعه از يک تجهيز
    • امکان ثبت دستي انواع رسيد و حواله انبار (ورود به انبار، خروج از انبار (تحويل به پرسنل)، خروج از انبار (ارسال براي تعمير)، بازگشت به انبار، بين انبار و ...)
    • پيگيري تمامي رويدادهاي يک قطعه از لحظه ورود تا اسقاط (شناسنامه و تاريخچه قطعه)
    • امکان ثبت کالاهاي اموالي (با مشخصات کامل) و کالاهاي مصرفي (فقط با تعداد)

    3- زير سيستم پاسخگويي به مشکلات کاربران (Help Desk)
    • ثبت مشکلات توسط تمامي پرسنل سازمان
    • انتخاب گروه و نوع رخداد (Incident) توسط کاربر
    • مشاهده رخدادهاي جديد توسط کارشناسان توزيع کننده (بر اساس گروه رخداد انتخاب شده) و ارجاع به يک يا چند کارشناس پاسخگو
    • مشاهده ليست رخدادهاي ثبت شده بر اساس نوع کاربر و سطح دسترسي بصورت خودکار
    • ثبت کامنت به صورت نامحدود توسط کارشناس پاسخگو، کاربر ثبت کننده و مدير سيستم
    • تعيين وضعيت کنوني هر رخداد (جديد، اختصاص يافته، در حال بررسي، حل شده و ...) توسط کارشناس
    • ثبت گزارش نحوه رفع عيب توسط کارشناس پاسخگو هنگام تغيير وضعيت رخداد به «حل شده»، شامل:
    • اقدامات انجام شده: انتخاب اقدامات انجام شده توسط کارشناس براي رفع مشکل و تعيين مدت زمان صرف شده براي انجام اين اقدامات
    • قطعات معيوب: انتخاب قطعات داراي خرابي از ليست قطعات در اختيار کاربر ثبت کننده رخداد
    • علل خرابي: انتخاب علل بوجود آمدن مشکل
    • نيازهاي آموزشي: تعيين اينکه کاربر ثبت کننده رخداد به چه آموزشهايي نياز دارد
    • فايل هاي ضميمه: مانند صورتجلسه رفع خرابي و ...
    • توضيحات تکميلي
    • گزارشات جامع و متنوع از ميز امداد و رخدادها:
    • آمار رخدادهاي ثبت شده در واحدهاي سازماني مختلف
    • آمار رخدادهاي ارجاع داده شده به هر يک از گروه ها و زيرگروه هاي پاسخگو
    • عملکرد هر يک گروه ها و زيرگروه هاي پاسخگو: ميانگين تعداد ساعات جهت ارجاع، پاسخگويي، رفع، و تاييد مشکل در هر گروه و زير گروه، با در نظر گرفتن ساعات کاري سازمان
    • عملکرد کارشناس: تعداد رخداد حل شده، بسته شده، مدت زمان صرف شده و هزينه کارشناس
    4- سرويس دوره اي (PM)
    • ثبت PM انجام شده روي انواع تجهيزات
    • محاسبه تاريخ PM دوره بعد
    • مشاهده، جستجو و چاپ ليست PM هاي انجام شده
    • گزارش PM هاي انجام شده بر اساس نوع تجهيز، انبار و کارشناس
    براي سفارش نرم افزار با واحد فروش شرکت يگانه 22469490-22466748 تماس بگيريد
    • www.yeganehsoft.ir info@yeganehsoft.ir


    مشــخــصــات آگــهــی
    نــام: شرکت یگانه
    ایمــیل:
    تلفن:
    22469490-22466748
    موقعیت: تهران
    آدرس: تهران
    قیمت: مناسب
    تاریخ ثبت آگهی:  دوشنبه 04 خرداد 1394
    تاریخ انقضای آگهی:  دوشنبه 06 تیر 1418
    تاريخ بروز رساني:  چهارشنبه 01 مهر 1394
    بازديد:




    ارسـال پيغـام
    تماس بـا: شرکت یگانه
    در مـورد: نرم افزار سمر يگانه
    نـام شـما:
     ایمیل شـما:
    مــتــن:
    ارسال به مبايل
    ارسال به ايميل
    ارسال به صندوق پيامها
    ارسال به ياهو مسنجر
     

    » خواهشمند است، در صورتيكه يك آگهي نظر شما را جلب كرده و يا در مورد آن پرسشي داريد، بصورت مستقيم با آگهي دهنده تماس بگيريد .

    بنابراين اين سايت از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتواي آگهي‌ها معذور است .




      Loading ...



    آگهي هاي رايگان
    02.07تهراننرم افزار ارسال پيامک ؛ نرم افزار ارسال بلوتوث 10000
    ارسال پيامک تبليغاتي جزء تبليغات بسيارکارآمد و تاثير گذار مي باشد که با وجودکم هزينه بودن ؛ تاثيرگذاري بسيار بالايي دارد***********تقريبا تمام مردم اس ام اس هاي ...
    02.07تهرانکارپردرآمد ؛ دستگاه مهرسازي و چاپ سيلک 220000
    چاپ سيلک و مهرسازي از جمله مشاغل پردرآمدو آسان است که شما ميتوانيد حتي در منزل صاحب شغلي پردرامد شويدبا خريد دستگاه دومنظوره مهرسازيو چاپ سيلک صاحب شغلي با ...
    02.07تهراننرم افزار خدمات پس از فروش بي همتا6,900,000 ريال
    نرم افزار جامع مديريت خدمات پس از فروش بي همتا (به شماره ثبت ۱۰۲۸۴۶ از شوراي عالي انفورماتيک کشور) جهت استفاده کليه شرکتهاي توليد کننده و ارائه کننده خدمات پس از فروش ...
    02.07تهران نرم افزار جامع حسابداري ، قابل استفاده براي اصناف ،380.000 ریال
    نرم افزار حسابداري منطق داراي شماره ثبت 021432-01175-8 . به اندازه رفع نياز خود هزينه پرداخت کنيد . امکانات ويژه به همراه خدمات پس از فروش مطلوب مشتريان . برخي امکانات نرم ...
    02.06تهرانتبليغات هوشمند ؛ ارسال پيامک ؛ ارسال بلوتوث10000 تومان
    ارسال پيامک تبليغاتي جزء تبليغات بسيارکارآمد و تاثير گذار مي باشد که با وجودکم هزينه بودن ؛ تاثيرگذاري بسيار بالايي دارد***********تقريبا تمام مردم اس ام اس هاي ...
    02.06تهرانارسال اس ام اس ؛ ارسال بلوتوث10000 تومان
    ارسال پيامک تبليغاتي جزء تبليغات بسيارکارآمد و تاثير گذار مي باشد که با وجودکم هزينه بودن ؛ تاثيرگذاري بسيار بالايي دارد***********تقريبا تمام مردم اس ام اس هاي ...
    02.06تهرانباريت کريستال (BaSo4)و مصارف داروييبا 09365077781- 88385541 تماس ب
    باريت کريستال (BaSo4)و مصارف دارويي Bariteباريت مورد استفاده در صنايع داروسازي بايد درجه خلوص صد در صد داشته باشد. پودر سولفات باريم به علت حاجب بودن در مقابل اشعه ...
    02.06تهرانپرليت منبسط زمين کاو در صنعت تصفيهبا - 88385541 تماس ب*****
    مزيت¬هاي استفاده از پرليت منبسط زمين کاو در صنعت تصفيه Perliteفروش پرليت (Perlite)پرليت(Perlite)? ايجاد حداکثر ميزان وضوح و شفافيت و جريان در ماده فيلتر شده بدون تغيير مزه ...
    02.06تهرانتالک و مصارف صنعتي talcبا - 88385541 تماس ب*****
    تالک و مصارف صنعتي talcفروش تالک(Talc)تالک(talc)از ديگر مصارف مي توان از صنايع نساجي، محصولات پرده‌اي، ساخت گريس، داروسازي، تهيه ديناميت‌ها و صنايع شيميايي مواد ...
    02.06تهرانپرليت در پلاسترهابا - 88385541 تماس ب*****
    مزيت هاي استفاده از پرليت زمين کاو در ساخت انواع اندودها يا پلاسترهاي پرليتي Perliteفروش پرليت (Perlite)پرليت(Perlite)? پرليت در پلاسترهاي ساخته شده معمولي جهت بهبود پوشش، ...
     1  2  3  4  5  6  7  8  9  10   






    درج آگهي در سايت ایرانیان تجارت رايگان است و هیچ گونه مسئوليتی در قبال آگهی ها بر عهده این سایت نمی باشد و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است
    سئو و بهينه سازي lobbby-lobbby   |  Copyright ©2017, پرشين لابي Enterprises Ltd.