تازه ها
  درب اتوماتيک
  نمايندگي پاناسونيکTDA/TDE/NCP
  تلفن سانترال
  اجاره دفتر کار
  سانترال پاناسونيک
  مشاوره و اجراي پروژه هاي
  منشي تلفني
  سانترال پاناسونيک
  آموزش نصب سانترال
  فروش و نصب و راه اندازي مراکز
  نمايندگي پاناسونيک
  نمايندگي انحصاري فروش و خدمات پس
  فروش انواع سانترال تلفن بي سيم و
  خريد گيتوي ويپ تنور (Quintum Tenor Gateway)
  کار آفريني
  آشنايي با شرکت NEC
  گوشي تلفن پاناسونيک
  ويپ
  آموزش نصب کولر گازي
  بهترين عرضه کننده و ارائه کننده
  سيستم هاي تلفن سانترال آنالوگ
  مرکز تلفن سانترال
  پاناسونيک .سانترال .TDA.VOIPضبط
  فروش انواع سانترال و تجهيزات
  رفع مشکل خطوط 5و4 رقمي و خطوط E1 /PRI
  مراکز تلفن و خدمات شبکه و سرور و
  اجاره اتاق در تهران
  خط تلفن مجازي
  فروش گيتوي دينستار
  آموزش نصب دوربين مداربسته
  گيتوي آنالوگ
  نماينده رسمي انواع سانترال هاي
  مجموعه تلفن هاي اختصاصي IP
  نصب و راه اندازي voip
  فروش محصولات يلينک
  فروش انواع سانترال و تجهيزات
  آموزش نصب دوربين مداربسته
  تلفن IP مدل 1616 آوايا در فروشگاه
  مرکز تلفن
  تلفن IP مدل 1616 آوايا در فروشگاه


گروهها
آموزش
کامپیوتر
املاک
خدمات
ارتباطات
صنعت
لوازم
خودرو
سیروسفر
بازار کار
هنري
فروشگاهها
خرید و فروش دست دوم



پشتیبانی آنلاین

تبلیغات متنی

دزدگیر فروشگاهی

  • خدمات مجالس
  • تگ امنیتی
  • آگهی رایگان

  • cache-error :: 216
    شرح آگهی
    مراکز تلفن و تماس آوايا
    مراکز تلفن و تماس آوايا
    شرکت آوايا در زمينه ايجاد سيستم‌هاي تلفني سازمان‌ها و فناوري مراکز تماس فعاليت مي‌کند. شرکت آوايا به عنوان بخش ارتباطات تجاري (Business Communication) شرکت Lucent فعاليت مي‌کرده است که در سال 2000 به صورت يک شرکت مستقل شروع به فعاليت نموده است. با افزايش دامنه فعاليت شرکت آوايا در آمريکا و اروپا و آسيا ، شرکت آوايا به صورت بزرگترين شرکت فعال در زمينه فراهم کردن سيستم‌هاي مخابراتي براي بخش تجاري در آمده است. شرکت آوايا داراي نزديک به بيست هزار نفر نيروي انساني است که 60 درصد آن در خارج از آمريکا مشغول فعاليت مي‌باشند.
    آوايا به تأمين کننده رسمي مخابرات همگراي (Converged Communication Provider) جام‌‌ جهاني فوتبال در سال‌هاي 2002 و 2006 فعاليت کرده است.
    آوايا ارائه دهنده راه کارهاي ارتباط هوشمند ، با بهره گيري از حدود يکصد سال سابقه در زمينه صنعت اتباطات ، از پيشتازان فن آوري جديد ارتباطات متکي بر IP بوده و به لحاظ حجم فعاليت و برتري فن آوري داراي رتبه اول جهاني و منطقه اي در امريکا ، اروپا و خاور ميانه مي باشد. راه کار هاي ارتباطي آوايا به موسسات و کسب و کارها امکان ميدهد تا سازمان خود را براي دستيابي به برتري در بازار رقابتي آماده سازند. بيش از يک ميليون کسب و کار در دنيا و 90% از 500 شرکت برتر آمريکا (Fortune 500) از سيستم ها و راه کار هاي آوايا استفاده مي نمايند.
    سيستم هاي ارتباط هوشمند آوايا شامل سيستم هاي تلفن آي- پي (IP Telephony) ، ارتباطات هماهنگ (Unified Communications) ، مراکز ارتباطي (Contact Centers) ، فرآيندهاي عملياتي متکي بر ارتباطات (Communications-enabled Business Processes) مي باشد.
    80% بانک هاي آمريکايي از سيستم آوايا استفاده مينمايند و سهم آوايا از بازار مراکزتلفني در منطقه اروپا ، خاورميانه و افريقا 46% از بازار مي باشد.
    آوايا با دارا بودن 20000 پرسنل و 2500 نفر متخصص در امر تحقيق و توسعه و 2500 نمايندگي فعال در سرتا سر جهان در سطح گسترده و تراز اول به ارائه سيستم ها و خدمات ارتباطي ميپردازد.
    مزاياي استفاده از سيستم هاي تلفني شرکت آوايا عبارتند از :
    1- انتقال خط تلفن روي شبکه موجود ديتا و حذف هزينه سيم کشي تلفن با استفاده از راه کارهاي شرکت آوايا .
    2- حذف هزينه تماس بين شهري و بين المللي با ايجاد ارتباطات به صورت تماس داخلي با استفاده از راه کارهاي شرکت آوايا .
    3- امکان برقراري تماس تلفني فقط از طريق يک شماره تماس صرفنظر از محيط جغرافيايي با استفاده از راه کارهاي شرکت آوايا .
    4- راه حل بي سيم براي محيط هاي وسيع کارگاهي و صنعتي با استفاده از راه کارهاي شرکت آوايا .
    5- سيستم منحصر به فرد کنفرانس تحت وب با استفاده از راه کارهاي شرکت آوايا .
    6- تبديل پيام صوتي به متن و برعکس و ارسال آن به گوشي مو بايل يا تلفن با استفاده از راه کارهاي شرکت آوايا .
    7- تبديل پيام فکس به صوت با استفاده از راه کارهاي شرکت آوايا .
    8- امکان نظر سنجي از مشتريان سازمان به صورت مستقيم , اتوماتيک و بدون دخالت افراد سازمان با استفاده از راه کارهاي شرکت آوايا .
    9- شماره گيري و قراعت متن براي مشتريان به صورت اتوماتيک با استفاده از راه کارهاي شرکت آوايا .
    10- انجام کارهاي روتين به صورت اتوماتيک مانند اعلام وضيت مشتريان براساس کد دريافتي با استفاده از راه کارهاي شرکت آوايا .
    11- امکان اتصال مرکز تلفن به پايگاه داده هاي موجود وبهبود سيستم اتوماسيون اداري با استفاده از راه کارهاي شرکت آوايا .
    12- برقراري ارتباط با نرم افزارهاي موجود مانند CRM و نمايش همزمان اطلاعات يا پرونده تماس گيرنده با استفاده از راه کارهاي شرکت آوايا .
    13- شناسائي و اخطاردر مورد تماس مزاحم با استفاده از راه کارهاي شرکت آوايا .
    14- کنترل و مانيتورينگ عملکرد اپراتورها در تماس با مشتريان به صورت on line و از طريق ضبط مکالمات و گزارشات متنوع با استفاده از راه کارهاي شرکت آوايا .
    15- سيستم يکپارچه ماجولار و امکان پشتيباني از360 تماس خارجي با استفاده از راه کارهاي شرکت آوايا .
    16- داراي قابليت روتينگ ، سوئيچينگ ، ِDHCP سرور و فايروال بصورت ذاتي با استفاده از راه کارهاي شرکت آوايا .
    17- سخت افزار قابل اطمينان و نرم افزارهاي قابل انعطاف با استفاده از راه کارهاي شرکت آوايا .
    18- افزايش رضايت مشتريان از طريق سهولت دسترسي و کاهش مدت انتظار با استفاده از راه کارهاي شرکت آوايا .
    در همين خصوص شرکت رسا رايانه افتخار دارد به عنوان نمايندگي AVAYA در کشور به معرفي و ارائه راه کارها , توزيع محصولات و ايجاد شبکه خدمات , بومي سازي , پياده سازي و ارائه خدمات پشتيباني به مشتريان مي پردازد.
    راه کار استفاده از مرکز تلفن آوايا بهترين روش جهت کاهش هزينه هاي تلفن براي سازمان هايي است که در چند شهر داراي شعبه ها و نمايندگي هاي مختلف هستند که بدين ترتيب مي توانند تمامي شعبه ها و نمايندگي هاي خود را به صورت يکپارچه با سازمان مرکزي تعريف کرده و به اين ترتيب تمامي شعبه ها داراي ارتباط داخلي درون سازماني مي باشند و به طور کلي هزينه تماس هاي بين شهري از بين مي رود.
    همچنين راه کار استفاده از مرکز تلفن آوايا بهترين روش براي شرکت ها و سازمان هايي مي باشد که با داشتن مشتريان بسيار و ارائه خدمات به آنها قصد دارند که رضايت مشتري را به بهترين نحو ممکن جلب نمايند که با استفاده از راه کار هاي مراکز تلفن آوايا و يکپارچه شدن مرکز تلفن با نرم افزارهاي موجود بر روي بانک هاي اطلاعاتي مربوط به مشتريان خدمات خود را به بهترين و آسان ترين شکل ممکن به مشتريان خود ارائه دهند.
    جهت کسب اطلاعات بيشتر , مشاوره , خريد و نصب و راه اندازي در زمينه مراکز تلفن آوايا و مراکز تماس آوايا با گروه آوايا به شماره 84229500 تماس حاصل فرماييد.


    مشــخــصــات آگــهــی
    نــام: hani
    ایمــیل:
    گفتگوي آنلاين:
    تلفن:
    84229500
    موقعیت: تهران
    آدرس: تهران - یوسف آباد - خ 7 - پ 14
    قیمت:
    تاریخ ثبت آگهی:  دوشنبه 30 اردیبهشت 1392
    تاریخ انقضای آگهی:  دوشنبه 06 تیر 1418
    تاريخ بروز رساني:  دوشنبه 30 اردیبهشت 1392
    بازديد:




    ارسـال پيغـام
    تماس بـا: hani
    در مـورد: مراکز تلفن و تماس آوايا
    نـام شـما:
     ایمیل شـما:
    مــتــن:
    ارسال به مبايل
    ارسال به ايميل
    ارسال به صندوق پيامها
    ارسال به ياهو مسنجر
     

    » خواهشمند است، در صورتيكه يك آگهي نظر شما را جلب كرده و يا در مورد آن پرسشي داريد، بصورت مستقيم با آگهي دهنده تماس بگيريد .

    بنابراين اين سايت از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتواي آگهي‌ها معذور است .




      Loading ...



    آگهي هاي رايگان
    05.08تهران فروش،خريد و نصب و راه اندازي انواع سانترال پاناسونيکمناسب
    فروش،خريد و نصب و راه اندازي انواع سانترال پاناسونيک و کارت هاي مربوطهKX-TA308 ،KX-TA616،KX-TES824 ،KX-TEM824 ،KX-TD1232 ،TDA100D،TDA100-200،TD500،TDA600،TDE-600 نصب انواع کارت و توسعه و گسترش ...
    05.01تهرانتلفن هاي سانترال پاناسونيکارزان تر از همه جا
    نمايندگي رسمي سانترال پاناسونيک :شرکت ايمن نگاه هوشمند نمايندگي رسمي فروش – پخش و خدمات پس از فروش سانترال پاناسونيک در ايران مي باشد . خدمات و پشتيباني از کليه ...
    09.21تهران مشاوره و اجراي پروژه هاي مخابراتي مراکز تلفن سانترالمناسب
    شرکت جهان ارتباط ايده آل با بيش از 20 سال سابقه در زمينه مشاوره و اجراي پروژه هاي مخابراتي، پيشرفته ترين و به روز ترين امکانات مراکز تلفن سانترال را ارائه مي دهد.اين ...
    01.28تهراندفتر مجازي تماس با 00000
    دفتر مجازيانديشه دفتر مجازي حاصل ترکيبي از نوآوري فناورانه و عصر اطلاعات است. اين مفهوم ريشه در انقلاب صنعتي دارد، که جايگزين‌هايي براي شيوه‌هاي کاري کنوني، به ...
    01.28تهرانخط تلفن مجازي تماس با 0000
    خط تلفن مجازي«دفتر شما» شرکتي پيشرو در زمينه عرضه خدمات حرفه‌اي دفتر مجازي از جمله خط تلفن مجازي به صاحبان مشاغل است. شما مي‌توانيد بدون نياز به نصب هيچ گونه ...
    01.28تهراندفتر کار مجازيتماس با 00000
    دفتر کار مجازي “دفتر شما” ارائه دهنده خدمات دفتر کار مجازي با دوشعبه در مرکز و شمال شهر تهران به شما اين امکان را مي دهد که جلسات و قرار ملاقات هاي کاريتان را در ...
    01.28تهرانکار آفرينيتماس با 0000
    کار آفرينيمزيت شماره يک استفاده از دفتر مجازي قيمت مناسب آن است. يکي از اصول کارآفريني به حداقل رسانيدن هزينه‌هاست، چرا که يک کسب و کار جديد هميشه آن طور که ...
    01.24تهرانمنشي تلفني تماس با 0000
    منشي تلفنيدفترشما خدمات منشي تلفني و منشي حقيقي را بر روي شماره تلفن شهر تهران که با پيش شماره ??? شروع مي شود را ارائه مي دهد“با سلام، شما با شرکت ABC تماس گرفته ...
    01.24تهراناجاره دفتر کارتماس با 0000
    اجاره دفتر کاراجاره دفتر کار به صورت ساعتيشايد هر از گاهي نياز داشته باشيد با مشتريان يا شريکان خود جلسه برگزار کنيد، اما از يک سو تعداد اين جلسات به قدري نيست که ...
    01.24تهرانمرکز تماستماس با 0000
    مرکز تماسسرويس هاي مرکز تماس:• پاسخگويي در ساعات اداري و غيراداري• • تماس خروجي جهت اطلاع رساني ، بازاريابي و غيره• • سرويس تعيين وقت ملاقات• • گرفتن ...
     1  2  3  4  5  6  7  8  9   






    درج آگهي در سايت ایرانیان تجارت رايگان است و هیچ گونه مسئوليتی در قبال آگهی ها بر عهده این سایت نمی باشد و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است
    سئو و بهينه سازي lobbby-lobbby   |  Copyright ©2017, پرشين لابي Enterprises Ltd.